1 Další úprava oprávnění uživatelům s omezeným přístupem
Kde: Nastavení - Zaměstnanci - Oprávnění - Pokladna
Co nového: Nově je možné v rámci nastavení oprávnění u konkrétního uživatele zaškrtnout checkbox “Nesmí upravovat jednotkové ceny položek a slevy”.
Při dalším přihlášení uživatele s takto omezeným přístupem je už práce s makrem omezena jen na možnost nastavení Množství nebo Lokalizace.
2 Záznam o duplikaci receptu
Kde: Klienti - Zdravotní dokumentace
Co nového: V případě, že duplikujeme recept, tak nově po kliknutí na duplikaci receptu můžeme vybrat ze seznamu Lékařský záznam možnost “Vytvořit nový zdravotní záznam”.
Po uložení duplikovaného receptu se ke dni duplikace vytvoří záznam v záložce Zdravotní dokumentace.
3 Omezení zasílání marketingových SMS
Kde: Kartotéka - Karta klienta - Upravit -> Detail klienta - Kontaktní údaje
Co nového: Nově je možné u konkrétních klientů zaškrtnout Checkbox “Marketingové SMS” a tak omezit nebo povolit zasílání marketingových SMS tomuto klientovi.
Nově tedy v záložce Marketing - Nová kampaň - přibylo tlačítko “Načíst klienty s povolenými marketingovými SMS”.
Marketingovými SMS se rozumí například pozvánky na prevenci, nikoliv urgentní oznámení ohledně dočasného zrušení ordinačních hodin. Stejně tak nemá povolení marketingových SMS vliv na zasílání připomínkových SMS k termínu návštěvy.
4 Odeslání vystaveného dokladu e-mailem na partnera
Kde: Nastavení - Pokladna. V záložce Partneři je potřeba mít vyplněnou e-mailovou adresu.
Co nového: Nově je možné odeslat vystavený doklad e-mailem na partnera. Po uložení vystaveného dokladu můžeme po kliknutí na ikonu tří teček vpravo, vybrat možnost “Odeslat na e-mail”. V okně Odeslání na e-mail se adresa příjemce (v našem případě partnera) automaticky vyplní.
V případě, že se adresa příjemce automaticky nevyplní, můžeme e-mail partnera zadat manuálně.
5 Jednodušší proces odeslání formuláře klientům
Kde: Klienti - iklient - Odeslat formulář nebo Léčebný plán
Co nového: Zredukovali jsme počet SMS v případě odeslání žádosti o vyplnění formuláře klientovi.
Při odeslání žádosti o vyplnění formuláře klientovi už nemusíme odesílat SMS, ale můžeme vybrat možnost “Zobrazit kód”, klientovi tak žádná SMS nepřijde a v případě že musíme tvořit nový účet v klientské zóně odešle se pouze SMS registrační.
Tím se celý proces urychlí a zjednoduší nejen pro klienta, ale i pro zaměstnance.
V případě vyplňování formuláře na tabletu v mobilní aplikaci XDENT se kód nadále vyplňuje automaticky a tím pádem se neodesílají ani žádné SMS. Výjimkou je registrace nového účtu v klientské zóně, tehdy se odešle pouze SMS registrační.
TOP Sledujte aktuální dění na XDENT Facebook!