Nejnovější vylepšení v XDENT

XDENT přichází s několika inovacemi pro efektivnější správu. Omezte práva uživatelů v Pokladně, sledujte záznamy o duplikovaných receptech a snadno omezte marketingové SMS. Odesílejte doklady e-mailem na partnery a zjednodušte proces odeslání formulářů klientům.

Nejnovější vylepšení v XDENT

1 Další úprava oprávnění uživatelům s omezeným přístupem

Kde: Nastavení - Zaměstnanci - Oprávnění - Pokladna

Co nového: Nově je možné v rámci nastavení oprávnění u konkrétního uživatele zaškrtnout checkbox “Nesmí upravovat jednotkové ceny položek a slevy”.

Při dalším přihlášení uživatele s takto omezeným přístupem je už práce s makrem omezena jen na možnost nastavení Množství nebo Lokalizace.



2 Záznam o duplikaci receptu

Kde: Klienti - Zdravotní dokumentace

Co nového: V případě, že duplikujeme recept, tak nově po kliknutí na duplikaci receptu můžeme vybrat ze seznamu Lékařský záznam možnost “Vytvořit nový zdravotní záznam”.

Po uložení duplikovaného receptu se ke dni duplikace vytvoří záznam v záložce Zdravotní dokumentace.



3 Omezení zasílání marketingových SMS

Kde: Kartotéka - Karta klienta - Upravit -> Detail klienta - Kontaktní údaje

Co nového: Nově je možné u konkrétních klientů zaškrtnout Checkbox “Marketingové SMS” a tak omezit nebo povolit zasílání marketingových SMS tomuto klientovi.

Nově tedy v záložce Marketing - Nová kampaň - přibylo tlačítko “Načíst klienty s povolenými marketingovými SMS”.

Marketingovými SMS se rozumí například pozvánky na prevenci, nikoliv urgentní oznámení ohledně dočasného zrušení ordinačních hodin. Stejně tak nemá povolení marketingových SMS vliv na zasílání připomínkových SMS k termínu návštěvy.



4 Odeslání vystaveného dokladu e-mailem na partnera

Kde: Nastavení - Pokladna. V záložce Partneři je potřeba mít vyplněnou e-mailovou adresu.

Co nového: Nově je možné odeslat vystavený doklad e-mailem na partnera. Po uložení vystaveného dokladu můžeme po kliknutí na ikonu tří teček vpravo, vybrat možnost “Odeslat na e-mail”. V okně Odeslání na e-mail se adresa příjemce (v našem případě partnera) automaticky vyplní.

V případě, že se adresa příjemce automaticky nevyplní, můžeme e-mail partnera zadat manuálně.



5 Jednodušší proces odeslání formuláře klientům

Kde: Klienti - iklient - Odeslat formulář nebo Léčebný plán

Co nového: Zredukovali jsme počet SMS v případě odeslání žádosti o vyplnění formuláře klientovi.

Při odeslání žádosti o vyplnění formuláře klientovi už nemusíme odesílat SMS, ale můžeme vybrat možnost “Zobrazit kód”, klientovi tak žádná SMS nepřijde a v případě že musíme tvořit nový účet v klientské zóně odešle se pouze SMS registrační.

Tím se celý proces urychlí a zjednoduší nejen pro klienta, ale i pro zaměstnance.

V případě vyplňování formuláře na tabletu v mobilní aplikaci XDENT se kód nadále vyplňuje automaticky a tím pádem se neodesílají ani žádné SMS. Výjimkou je registrace nového účtu v klientské zóně, tehdy se odešle pouze SMS registrační.


TOP Sledujte aktuální dění na XDENT Facebook!

Naše vize

K efektivní a prosperující ordinaci nestačí jen software. Proto jsme vytvořili unikátní Premium program, který kombinuje management, marketing, ergonomii a především analytické nástroje pro zpracování informací přímo ze stomatologického software XDENT v reálném čase.

elements eye