1 E-mail po rezervaci
Automatizované odesílání e-mailů po rezervaci je možné nastavit u Vámi vybraných služeb.
Stačí si otevřít editaci služby, zaškrtnout "Odesílat e-mail pacientům po dokončení rezervace" a vybrat za jakou dobu po dokončení rezervace se mají e-maily odesílat.
V sekci Nastavení - Notifikace byla přidána e-mailová šablona, kterou je potřeba si trošku upravit nebo nastavit kompletně podle svého.
Pokud chcete používat námi definovanou výchozí šablonu, tak doporučujeme do obrázků vložit "hypertextový odkaz", v našem případě stačí kliknout na obrázek a poté kliknout v nástrojích na tlačítko vložit / upravit odkaz.
V následujícím okně stačí do URL zadat adresu Vaší webové stránky, kde máte možnost vyplnit zpětnou vazbu nebo hodnocení, pokud takovou možnost na svých webových stránkách nemáte, kontaktujte správce Vašich stránek. Nakonec stačí v políčku Cíl vybrat "Nové okno". Stejný způsobem můžete odkazy vložit i pro text spojený s obrázkem.
E-maily se neodesílají u rezervací, které jsou ve stavu "Nedostavil se".
2 Bankovní účet v jiné měně
V sekci Nastavení - Firemní si můžete u jednotlivých poboček v záložce Pokladna nastavit bankovní účty v jiných měnách.
Stačí kliknout na tlačítko "Přidat účet" a vyplnit příslušná políčka.
Tyto bankovní účty se následně použijí při tisku dokladu v závislosti na výběru měny přímo při tvorbě dokladu.
Např. při výběru platby v eurech se do tiskopisu vloží číslo eurového účtu společně s příslušným QR kódem.
TOP Sledujte aktuální dění na XDENT Facebook!