Jasně definované role
Pokud má personál jasně rozdělené role a odpovědnost za jednotlivé body v procesu objednání pacienta, dělá méně chyb a pomáhá držet vytížení ordinace na maximu.
Personál, díky XDENT může jednotlivé body řešit rychle a přehledně.
Iba trénink robí majstrov
Co máte naučené a natrénované děláte rychle, bez stresu a chyb. Žádný učený z nebe nespadl proto trénujte v týmu, celý tým musí vědět co se děje a jaký bude další postup.
Čím více budou jednotlivé kroky automatizovány budou efektivnější a opět bez chyb.
Jak by měl vypadat ideální proces objednání pacienta?
1 Postranní panel Ještě před objednáním znáte historii pacienta, rychle a na klik. Stačí si opsat telefonní číslo do postranního panelu a ihned víte, jestli je pacient nechudič, dlužník či VIP pacient.
2 Automatické odeslání SMS z XDENT Objednaný pacient dostane připomínací SMS 2-3 dny předem. Dnes už běžný standard ve všech službách, nejen ve zdravotnictví. Pamatujte že, připomenutím termínu formou SMS také eliminujete nechodiče.
3 Potvrzení termínu podle odpovědi pacientaPotvrzení termínu formou SMS XDENT sám vyhodnocuje pomocí speciálního systému s umělou inteligencí. Na základě odpovědi pacienta dokáže rozpoznat jestli dorazí či ne.
4 Nepotvrzení termínu Zapomněl pacient odepsat, nebo na termín nedorazí? Pokud pacient nepotvrdí vyzveme ho pomocí telefonu či SMS, jinak termín propadá.
5 Waiting list V případě změny termínu či nepotvrzení musíme okamžitě hledat náhradu. Waiting list nám pomůže najít rychle vhodné náhradníky.