Virtuální ústředna
Pouze pro klienty XDENT!
Byznys vaší ordinace začíná komunikací, chytrou komunikací. Představujeme vám skvělý nástroj, díky kterému budete moci komunikovat s pacienty nejefektivnějším možným způsobem. Představte si, že vidíte informace o volajícím pacientovi přímo v XDENT! Díky tomu víte, již při zaznění telefonu, kdo vám volá – nechodič, dlužník čí VIP pacient?
S naší novou službou zvýšíte nejen vaši produktivitu, ale zlepšíte i marketing ordinace a budete působit profesionálně! Evidujte telefony pacientů chytře a na jednom místě přímo v XDENT.
Cena:
599 Kč měsíčně - STANDARD
999 Kč měsíčně - PREMIUM
Virtuální ústředna je komunikační technologie, která propojuje VoIP telefony přímo s XDENT.
Díky propojení XDENT s voláním pacienta už při zazvonění víte, kdo vám volá, zda jde o pacienta nechodiče či dlužníka a další užitečné informace pro objednání pacienta. Také víte, s kým a kdy jste mluvili.
V XDENT máte přehled jak příchozích, tak i nepřijatých hovorů. V evidenci nepřijatých hovorů můžete využít příznaku pro „zpracování hovoru“, díky tomu budete mít jednoduchý přehled o vyřízených telefonátech pacientů. Také si odtud můžete vytvořit úkol s termínem či můžete zavolat pacientovi přímo z XDENT! Již nebudete muset opisovat telefonní číslo z XDENT do vašeho telefonu.
Vaše firemní telefonní číslo vám zůstává, případně můžete mít sloučeno několik stávajících čísel do jednoho. Díky tomu můžete efektivně vyřizovat příchozí hovory pacientů a eliminovat nepřijaté hovory do ordinace.
Pro volné ruce zdravotních sester či recepčních můžete navíc doplnit telefony o Bluetooth náhlavní soupravy.
Pro zprovoznění této služby je potřeba zakoupení VoIP telefonu. Technické zavedení telefonní ústředny v ordinaci zajistíme ve spolupráci s Vámi.
- Telefonáty pacientů evidujete a vyřizujete na jednom místě
- Vždy při zaznění telefonu víte, kdo vám volá
- Přehled příchozích a nepřijatých hovorů pacientů přímo v prostředí XDENT
- Nepřijaté hovory můžete označit příznakem „pro zpracování“
- Vytvoříte úkol z hovoru jedním kliknutím
- Volání pacientovi přímo z XDENT, díky tomu již nebudete muset opisovat telefonní číslo z XDENT do vašeho telefonu
- Stávající firemní číslo vám zůstává, případně můžete mít sloučeno do sebe několik stávajících čísel
Virtuální ústředna - objednání