1 Karta Klienta - Přehled plateb
Nově jsme do detailu klienta přidali sekci „Přehled plateb“, kterou nyní můžete zobrazit přímo na úrovni klienta.
2 Nastavení služeb - Hromadné seřazení
Využijte pokročilou funkci pro seřazení svých služeb. Tuto možnost najdete v sekci Nastavení -> Služby. Pro aktivaci funkce klikněte na zelené tlačítko „Upravit pořadí“ v pravé části obrazovky. Následně můžete své služby uspořádat podle podmínek, které si sami zvolíte.
3 Pokladna
Přehled dokladů - Export
- Přidali jsme nový sloupec s názvem „Forma úhrady“. Tento sloupec je umístěn na konci a je k dispozici výhradně v rámci exportu.
- Nadpis „Cena celkem“ byl změněn na „Cena celkem s DPH“ pro lepší přehlednost a přesnost údajů.
Přehled plateb - Pod tlačítkem Export jsme přidali novou možnost rozšířeného exportu.
4 Nastavení pobočky - Adresa sídla (ISDOC)
Pokud potřebujete mít v exportu ISDOC (pokladna) uvedené dvě rozdílné adresy: pobočky a sídla, je možné to nyní nastavit přímo v Údajích o pobočce. Pokud jsou adresy odlišné, stačí pouze odškrtnout a vyplnit.
5 Platnost kódů pojišťovny
Nyní se zobrazují pouze aktuálně platné kódy pojišťoven. Vyřešili jsme za vás hlídání platnosti kódů pro dané období. Podle data zdravotního záznamu nabídneme pouze ty platné.
6 Požadavky na objednání
Pokud má objednávku vytvořit recepce, tak políčko „výběr kalendáře“ již není povinné. Nyní můžete vytvořit objednávku i bez jeho vyplnění – automaticky se přiřadí pobočka, kde byl požadavek vytvořen. Požadavky lze zobrazit v přehledu, kde budou viditelné pro všechny uživatele dané pobočky.
7 Čekárna
Přidali jsme nové tlačítko ve formě zeleného checkboxu, které umožňuje označit stav objednávky pacienta jako „dokončeno“. Po kliknutí na toto tlačítko objednávka zmizí z postranního panelu a po aktualizaci kalendáře se zobrazí jako dokončená.
TOP Sledujte aktuální dění na XDENT Facebook!