1 Úpravy skladu a skladové evidence
První z úprav je předělání oprávnění pro přístup do skladu a rozdělení samotných skladů.
- Administrátor - má přístup ke všem skladům a podskladům (poboček i zaměstnanců), má navíc přístup k Centrálnímu skladu, který je k dispozici jen ve skladu, takže z něj nelze odečítat položky pomocí dokladů z pokladny, ty se budou odečítat ze skladu odpovědné osoby (pokud má vlastní sklad) nebo ze skladu pobočky
- Pobočka - má přístup pouze ke skladům a podskladům pobočky (sklad pobočky + sklady zaměstnanců dané pobočky)
- Vlastní - má přístup pouze k vlastnímu skladu, pokud ho má přiřazen
- Omezeno - má přístup ke skladům a podskladům pobočky, ale pouze pro čtení (nemůže nic upravovat)
Další z úprav je možnost výběru šarže a expirace položky (které byly dříve zadány) při vyskladňování či invetuře. Tato možnost je dostupná také v Pokladně při tvorbě dokladu a ve zdravotní dokumentaci v přímých platbách, pokud máte v Nastavení - Pokladna zapnutou skladovou evidenci.
Takto vypadá výběr položky a tabulka v pokladně při tvorbě dokladu:
V celé sekci Sklad byly předělány staré tabulky na nové, které již můžete znát například ze statistik. Ve skladových položkách je možnost exportu položek rozdělených podle šarže a expirace.
Ve zdravotní dokumentaci je nyní potřeba vybírat odpovědnou osobu, aby bylo jasné z jakého skladu se budou nabízet šarže a expirace položek.
2 Statistika - Klienti - Dispenzarizace
V sekci Statistika - Klienti máte k dispozici novou statistiku s dispenzarizací klientů za zvolené období.
3 Kredit klienta v platebním okně
V platebním okně nyní vidíte na první pohled stav kreditu klienta.
4 Přesunutí Číselníku
Sekce Číselníky byla přesunuta ze sekce Nastavení do hlavního menu.
V sekci Nastavení - Zaměstnanci má vlastní oprávnění.
Všechny výše zmíněné změny můžete očekávat již tuto sobotu 24.7.2021.
TOP Sledujte aktuální dění na XDENT Facebook!