Byznys vaší ordinace začíná komunikací, chytrou komunikací
Představujeme vám skvělý nástroj, díky kterému budete moci komunikovat s pacienty nejefektivnějším možným způsobem. Představte si, že vidíte informace o volajícím pacientovi přímo v XDENT! Díky tomu víte, již při zaznění telefonu, kdo vám volá – nechodič, dlužník čí VIP pacient?
S naší novou službou zvýšíte nejen vaši produktivitu, ale zlepšíte i marketing ordinace a budete působit profesionálně! Evidujte telefony pacientů chytře a na jednom místě přímo v XDENT.
Komunikační technologie, která propojuje telefony přímo s XDENT
Díky propojení XDENT s voláním pacienta už při zazvonění víte, kdo vám volá, zda jde o pacienta nechodiče či dlužníka a další užitečné informace pro objednání pacienta. Také víte, s kým a kdy jste mluvili.
Výhody virtuální ústředny v XDENT🔴Díky virtuální ústředně přímo v XDENT víte, již při zaznění telefonu, kdo vám volá – nechodič, dlužník čí VIP pacient❓ ☎️ ⬇️ Jaké jsou další výhody uvidíte v našem videu 🎬
Zveřejnil(a) XDENT dne Čtvrtek 28. února 2019
V XDENT máte přehled jak příchozích, tak i nepřijatých hovorů
V evidenci nepřijatých hovorů můžete využít příznaku pro „zpracování hovoru“, díky tomu budete mít jednoduchý přehled o vyřízených telefonátech pacientů. Také si odtud můžete vytvořit úkol s termínem či můžete zavolat pacientovi přímo z XDENT! Již nebudete muset opisovat telefonní číslo z XDENT do vašeho telefonu.
Vaše firemní telefonní číslo vám zůstává
Případně můžete mít sloučeno několik stávajících čísel do jednoho. Díky tomu můžete efektivně vyřizovat příchozí hovory pacientů a eliminovat nepřijaté hovory do ordinace.
Pro volné ruce zdravotních sester či recepčních můžete navíc doplnit telefony o Bluetooth náhlavní soupravy.
Pro zprovoznění této služby je potřeba zakoupení VoIP telefonu. Technické zavedení telefonní ústředny v ordinaci zajistíme ve spolupráci s Vámi.
TOP Také byste rádi virtuální ústřednu ve vaší ordinaci? Možnost konzultace s vaším Xdenťákem najdete na "Virtuální ústředna pro ordinace"